Politik for forsendelse
Ved bestilling via Comptoir du Wok accepterer du nedenstående betingelser. Disse er tilvejebragt for at sikre, at begge parter er opmærksomme på og accepterer denne aftale for at beskytte hinanden og for at fastsætte forventninger til vores service.
1. Generelt
Med forbehold af lagertilgængelighed bestræber vi os på at opretholde en nøjagtig lagerbeholdning, men fra tid til anden kan der være en lagerafvigelse, og vi kan ikke være i stand til at fylde alle varer på tidspunktet for dit køb. I så fald kontakter vi dig for at høre, om du foretrækker at vente på, at varen ikke længere er på lager, eller om du foretrækker en kupon.
2. Forsendelsesomkostninger
Forsendelsesomkostningerne beregnes ved kassen baseret på vægten, dimensionerne og vigtigst af alt destinationen for varerne i din ordre. Betaling af forsendelsesomkostningerne opkræves på købstidspunktet. Denne pris vil være den endelige pris for din ordre med hensyn til forsendelsesomkostninger.
3. Returnering
Betingelser for returnering kan findes på siden Retur- og tilbagebetalingspolitik, som der linkes til nederst på siden.
4. Leveringsbetingelser
Ordrer, der sendes til udlandet, kan generelt være i transit i 4. Dette kan dog undtagelsesvis være længere (op til ca. 20 dage). Dette varierer meget afhængigt af den valgte leveringsform og den leverandør, der er relateret til varerne i den bestilling, du har foretaget.
Sendelsestid
Orderinger behandles normalt inden for 2 arbejdsdage efter betaling af ordren. Vi giver faktisk 24 timer til at ændre leveringsadressen.
Vores teams kontakter opbevaringsstederne for varer mandag til fredag inden for normal arbejdstid, undtagen på nationale helligdage, hvor forsendelsen ikke vil blive aktiveret med opbevaringsstederne.
Når du bestiller hos Comptoir du Wok, er den maksimale leveringstid 5 hverdage. Ordrerne sendes ofte inden for 5 arbejdsdage. Leveringen kan dog tage op til 2-4 uger i denne travle periode.
Det er vigtigt at være opmærksom på forskellen mellem forsendelse og levering. Levering er transport af varer og levering af dem til en destinationsadresse. Hvorimod forsendelse er den handling, der består i at få varerne i en ordre ud.
Det er derfor, at leveringstiden i undtagelsestilfælde kan være op til 5 uger (2 arbejdsdage for ordrebehandling, 5 arbejdsdage for forsendelse og 4 uger for levering).
Dette er de ekstraordinære samlede tider, men Comptoir du Wok vil gerne informere dig om dette for at undgå ulejlighed. Når denne leveringstid er overskredet, dvs. 5 uger, vil vi dog gerne holde dig tilfreds.
For dette vil vi tilbyde dig løsninger som f.eks. at returnere din ordre til os på vores regning eller at oprette et gavekort, der er mere værd end din oprindelige ordre. Dette sker næsten aldrig, men Comptoir du Wok er begyndt at blive offer for sin egen succes, og vi foretrækker at foregribe sådanne situationer og lade dig vide, hvad politikken er med hensyn til kundeservice.
Såfremt du modtog din ordrebekræftelse for 5 uger siden eller mere, bedes du enten svare på din ordrebekræftelse eller sende os en e-mail på info@wok-group.com
Og for at din e-mail kan blive behandlet så hurtigt som muligt, anbefaler vi, at du anfører følgende oplysninger i din e-mail:
– Dit ordrenummer
– Den e-mailadresse, du brugte, da du afgav din bestilling
– Navn
– Fornavn
– Indholdet af din bestilling (også tilnærmelsesvis)
– Dato for din bestilling
Hvis du sender en e-mail til os på info@wok-group.com, anbefaler vi også, at du skriver “Leveringstid – Dit ordrenummer” som emne i e-mailen.
Eksempel: “Leveringstid – 125698”
Dedikerede Comptoir du Wok kundeservicemedlemmer vil svare inden for 24 arbejdstimer via e-mail for at løse din situation.
4. 4 Ændring af leveringsadresse
For anmodninger om ændring af leveringsadresse kan vi til enhver tid ændre adressen, inden ordren afsendes.
4.5 Postboksforsendelse
Wok Counter sender kun til postboksadresser, der bruger postvæsenet. Vi kan ikke tilbyde posttjenester til disse steder på nuværende tidspunkt.
4.6 Forsendelse til militæradresser
Vi kan sende til militæradresser via USPS. Vi kan dog ikke tilbyde denne service ved hjælp af kurertjenester.
4.7 Vare på lager
Hvis en vare er udsolgt, kontakter vi dig for at høre, om du foretrækker at vente på, at varen er udsolgt, eller om du foretrækker en voucher. Denne kupon vil være mere værd end beløbet for din oprindelige ordre.
4.8 Overskridelse af leveringstiden
Hvis leveringstiden har overskredet den forventede tid, bedes du kontakte os på e-mailadressen på info@wok-group.com for at vi kan behandle din forespørgsel.
5. Meddelelser om sporing
Når du sender, modtager du et sporingslink, hvorfra de kan følge forsendelsens forløb baseret på de seneste opdateringer, der stilles til rådighed af forsendelsesudbyderen.
6. Pakker, der er beskadiget under transport
Hvis du opdager, at en pakke er beskadiget under transport, bedes du om muligt afvise leveringen og kontakte vores kundeservice. Hvis pakken blev leveret uden din tilstedeværelse, bedes du kontakte Comptoir du Woks medlemmer af kundeservice på e-mailadressen på info@wok-group.com.
7. Afgifter og skatter
7.1 Moms
Der er allerede blevet pålagt moms på varens pris som vist på Comptoir du Wok på det tidspunkt, hvor du afgiver din bestilling.
7.2 Importtold og afgifter
Importtold og afgifter for internationale forsendelser skal muligvis betales ved ankomsten til destinationslandet. Dette varierer fra land til land, og Comptoir du Wok opfordrer dig til at være opmærksom på disse potentielle omkostninger, inden du afgiver en ordre hos os. Hvis du nægter at betale told og afgifter ved ankomsten til dit bestemmelsesland, vil varerne blive returneret til Comptoir du Wok på kundens regning, og kunden vil få refunderet værdien af de betalte varer minus omkostningerne til returportoen. Udgifterne til den oprindelige forsendelse refunderes ikke.
8. Annulleringer
Hvis du ændrer mening, før du har modtaget din ordre på Wok Counter, kan vi acceptere annulleringer til enhver tid, før ordren er afsendt. Hvis en ordre allerede er blevet afsendt, henvises til vores politik for tilbagebetaling nederst på siden.
9. Forsikring
Pakkerne er forsikret mod beskadigelse og tab op til den værdi, der er oplyst af transportøren. Tabet registreres i tilfælde af, at postvæsenet bekræfter tabet. En levering, der er bekræftet af postvæsenet, anses for at være gyldig. Comptoir du Wok har nemlig oplevet for mange tilfælde af desværre uærlige kunder, der meddeler, at de ikke har fået leveret, end at vi udelukkende skal basere os på, hvad kunden siger. Men Comptoir du Wokvil gøre sit yderste for at tilfredsstille dig ved at returnere varerne i din ordre på egen regning eller tilbyde et gavekort til en værdi, der er større end beløbet for din oprindelige ordre.
9.1 Proces for pakker, der er beskadiget under transporten
Vi udsteder en refusion eller erstatning ved hjælp af retur- og refusionspolitikken, der er linket nederst på siden.
9.2 Proces for pakker, der er gået tabt under forsendelse
Hvis postvæsenet bekræfter et tab under forsendelse, vil Comptoir du Wokgøre sit yderste for at imødekomme dig ved at returnere varerne i din ordre på egen regning eller tilbyde dig et gavekort til en værdi, der er større end beløbet for din oprindelige ordre.
10. Kundeservice
For forespørgsler om kundeservice bedes du sende en e-mail til info@wok-group.com.